Har inte mina inlägg koommit upp?!?!??!?!

Ajja blogg.se dampar som VANLIGT -.- Idag träffade jag mamma efter skolan och som sagt fikade på tösse! Åkte hem men påvägen fick jag syn på lite affärer jag gick in till och hittade en julklapp! CHECK
Sen hittade jag en annan grej som jag hade tänkt lägga undan men det fanns rätt många så jag skippade det... Imorn blire hoppträning och på Torsdag går jag till Hollister med Hedda och Alicia :) Ska köpa en julklapp där och en grej till mig själv ;) fett me chill! Haha nu börjar jag använda min vinterjacka har liksom gått med min läderjacka och frusit häcken av mig tills nu haha. En stor fet vintejacka hmm .
Det är en woolrich för alla er små människor som antecknar ;) Nej drev har inte gjort så mkt men bilder har ni fått eller hur! :) Men bara så ni vet,vissa bilder på min bloggar har INTE jag tagit och dom bilderna har jag skrivit vem som tagit dom (om dom vill asso dom som tagit bilderna) så därför mååste ni fråga först innan ni lånar nån bild och fixar och trixar... inte för min skull utan deras. Är väldigt nogrann med vem som tagit vilka bilder ;)
Vi ses
Puss hej
-A G N E S

haha FUUUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0