Kom nyss hem från tävlingen!

Gick verkligen SUPER. Felfri runda och allt flöt på. Dock sägs det att vissa hinder var 90 (?) dåligt att man inte håller höjden. Vi kom 4 och är suuperstolt över min finfina ponnyn :D Älskar diiig. Haha sjukt...När jag kom in på banan alla ba KOM IGEN AGNEEES snacka om att bli peppad då XD Sen när jag kom till sista hindret tapa jag ena stigbygeln och hoppet blev lite knas alla ba oooooooooooooooooooh :O Bommen svaga som satan men den blev kvar :) och maaassa aplåder. Superglad verkligen!

HAHAHA  extremt ful hjälm (min gamla) som hedda låna ;) Hon har skickat tbx sin back on track för de va nå fel på den typ! Ajja REDO FÖR TÄVLING HAHA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gick det för Maja??;)

2011-11-20 @ 20:19:10
Postat av: Miranda

Hur jäkla bäst får man va? <3

2011-11-20 @ 20:48:01
URL: http://mirandahagborg.blogg.se/
Postat av: Mirjam

grattis du va superduktig :)

2011-11-21 @ 07:11:40
URL: http://mirjaams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0