Fan vad happy

Känner mig glad som fåå,betygen är satta,fick inte för många anmärkningar som gör att jag var nära på att få sänkt ordningsbetyg haha,thumbs up. Var ynka 3-4 ifrån,och jag kommer försent näst intill varje morgon... Not ok till nästa termin,måste fan ta tag i mitt liv..Är på strålande humör denna ljuvliga (nej iskalla) kväll. Imorgon är det fredag och detägerfett.com just nu. Är så skoltrött så det finns inte. Tänkte julbaka i helgen samt köpa sista julklapparna,top of cozyness. Idag är det Lucia också herregud vad tiden rinner iväg. Juste jag har en svenskaredovisning imorgon som jag knappt börjat med och klockan är halv tio (bara för att sätts svenskabetygen på fredag och inte idag...) Såååå ajjj gottta gooo kramkram lösenordskyddade blogg.
Btw vilken jävla motivation man fick av att ingen kunde se vad jag skriver haha? Brukar bli så,men sen när man tar bort skyddet så försvinner den igen!
Kolla vilken gosig bild jag hittade nyss i arkivet haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0