Back to Hell

Jag hatar det redan -.-'
Nej men seriöst skolan tar kål på mig. Fast det är ändå inte så farligt...Man får passa på att bara chilla medans man har skitlite läxor :D Har inte tänkt på att jag har en blogg dom senaste dagarna heheheh. Nej men jag ska ladda över bilder och sådär idag och jag ska ändra min uppdatering...för den rent av suger just nu. Jag är så avis på min kära mor,nu sitter hon i NY och typ diggare...? xd vad bra jag uttrycker mig?!?  Men jag måste fråga en sak!! Vad vill NI har mer om? Outfitar,ridpass?,hiss/diss?,veckans...? elr ja kom med förslag!!!
Nu ska jag ta en kopp te och typ knäckebröd hahhaha(?). Sätta mig framför datan och skypa feett najs.
Ska göra lite tidsinställda tills imorn också!! ;)

Kolla vilken söt nyckelring jag fick av min lillebror i julklapp hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0