en grej som jag inte vet vad det kallas?

Senaste

1. Kompis du träffade: Ariana
2. Personen du pratatade med: Pappa
3. Du fick SMS av: Klara
4. Du kramade: Ariana tror jag?

Favorit

10. Nummer: 7
11. Färg: Rosa,brun (haha)
12. Årstid: Sommar,vår
13. Mat: Sushi
14. Land: Brasilien

Frågor och svar

15. Vilka saknar du: Julia,Hedda,Hedda
16. Vad åt du sist? Indisk mat haha
17. Vad irreterar du dig på? När något konstigt som nite ska hända händer på morgonen
18. Tror du på distansförållanden? Nepp
19. Vem tänker du på just nu? som om jag skulle skriva det här...
20. Tror du att personen tänker på dig med? hahahahaha nej
21. Vart reste du sist? Portugal
22. Vad gjorde du igår kväll? Red,kompisar
23. Liknar du din mamma eller pappa? Mamma
24. Ler du ofta? alltid
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? ?
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? ibland
27. I vems säng sov du i igår natt? Min
28. Vilken färg har din tröja? grön

Sorg

29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? yes
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Ja
31. Gråter du när du skadar dig? blir förbannad inombords ,men skrattar...

Lycka

32. Är du en glad person? hehe jaaa
33. Vad gör dig glad? kompisar,stallet,hästar
34. Önskar du att du var lyckligare? Asso ibland?
35. Är lycka överskattat? say whaat?
36. Kan musik göra dig glad? INgen som är beroende av musik direkt men ja ibland

Kärlek

37. Har någon annan än din familj sagt ''Jag älskar dig''? Ja
38. Har du någonsin sagt ’’Jag älskar dig’’ och menat det? Finns det ngn anledning att säga det och inte mena det?
39. Har du en flick/pojkvän? Nej
40. Är du nöjd med det? Nej

Hat

41. Vem hatar du verkligen? Ingen just nu
42. Har du någonsin gjort en hat-lista? Nej
43. Är du en mobbare? Nej
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? aa
45. Har du blivit sviken någon gång? Ja

Skolan

46. Gillar du skolan? nej
47. Favoritämne? musik
48. Värsta ämne? so,engelska
49. Har du spytt i skolan nån gång? Nej
50. Är skolmaten god? Nej,går väl att äta ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0