Hair

Åh vill så gärna göra något med mitt hår! Tidigare och är fortfarande skiträdd för att klippa av det för mycket eller färga det haha. Men jag måste klippa mig snart för mitt hår håller seriöst på att blir lite kaos-varning på. Har ni några ideér? Och helst inga dipdye ideér för det tänker jag inte göra,noway. Visst är det snyggt men man blir nog rejält trött på den där rosa färgen efter ett tag. Dock skulle jag typ vilja prova med typ karamellfärg? Någon som testat med det? Simone gjorde ju sjuuuukt snyggt i vinrött,passade asbra i det! Men jag har typ en liten röd ton i mitt hår från början så jag tror bara att det blir ännu mera kaos om jag kör dipdye,haha. En hel del ska bort av mitt hår den här gången och jag ska inte mesa när jag sitter där och ta bort en cm...
Ombre-Hår är ju också jäkligt fint på sommaren!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv: Tack så mycket :-D Ja allt är bara bra! Själv? :-)

2012-06-01 @ 23:36:47
URL: http://horseelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0