Lost in space

Hej på er mina kära läsare! :)
Kom hem igår natt så jag har inte direkt tänkt på bloggen i fösta hand. Jag har verkligen haft det super i London,visar allt jag köpt när jag kommer till mamma för allt jag köpte är där och min kamera är där. Berättar mer om resan då! Imrogon har jag öppet hus vilket suger ganska rejält men vi går bara 4 dagar nästa vecka för vi får kompensation på fredagen och har studiedag på torsdagen vilket är helt underbart! Min helg är fullspäckad men jag ska nog få plats med lite bloggning också,bland annat har jag två prov att plugga till... Vi hörs imorn för jag måste ta tag i mitt skolarbete nu som är tills imorn
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0