Back on Track

Fyfan vad skönt det är att vara hemma! Dock ska jag sätta mig på direkten och plugga till prov som jag har i veckan. Kom hem för några timmar sen och gick direkt till coop och nu är jag hemma efter att virrat runt i ett nyrenoverat coop och baxat gratisjodgubbar. Varit sugen på the love of my life hela veckan som i sin tur är spenat,heh. Men det är sjukt gott och nyttigt! Nu fram till sommarn har jag lovat mig själv att vara nyttig och träna hårdare. Ska springa varje morgon och inte hoppa över en morgon för att jag är för trött,det blir liksom inte hållbart.. Iallafall nu till saken av hela inlägget,ni får ett litet recept på världens godaste lunch!
Fräs fryst spenat med lite hackad purjolök i olivolja. Salta (Dock inte för mycket eftersom du ska ha i fetaost sen) och peppra. Låt det sen svalna och smula ner fetaosten efter hand. Inte för snabbt för då smälter osten och det blir inte alls lika gott dåå. Sen så ba mörshar du ihop allt till en gegga och äter med grovt bröd,helst surdegsbröd det brukar vara godast men det var lite brist på bröd så det fick bli en grov fralla med solrosfrön! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0