Shine bright like a diamond

  1. Jag gör nästan bara videobloggar när jag är översminkad efter en helkväll hemma då jag har kommit över stadiet överspeedad och skitjobbig och då är totalt rastlös
  2. Rubriker som har en liten citaerad låttext som dessutom är en galet sönderlyssnad och mainstream låt kan nog vara bland det värsta som finns,ett plus är om det är djupa texter.Därav rubrikenxDDD
  3. Folk tror att jag är ett psykfall som går och nynnar på whistle av florida som redan har haft utgångsdatum,anledningen till det är att jag endast har 3 låtar på min mobil..
  4. Tim är psykfall på kik,extraordinärt skrivet för dig 
  5. "Mello" måste nog vara det mest avskyvärda ordet jag har hört,svennesådetbararykeromdet,Kom och hjälp mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0