Godmorgon??

Godmorgon :) Sovit över hos Hedda m :) Men iaf vi hade de fett me mys igår. Vi la ut tävke o massa kuddar och titta på sex and the city ;) Haha vi typ somna efter 3 avsnitt x) Planerat va ju typ att sova där också,men det banga vi på...Dem hade lite andra gäster här igår också men a ;) Idag har man inga planer förutom att senare idag typ fixa min cykel som e Knas. Hedda sover o ja e grymt hungrig :P haha intressant inlägg or what?
En sak ja blir grymt glad över att jag får massa kommentarer :D Om man tittar på tidigare inlägget så har jag typ 5 st :D Det går bra nu säger jag bara ;)
Btw bildbrist till 100% -.- nu visar det sig att min kameraladdare är hos mina kusiner fuck!!!!!!!
Pos o krom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0