Jag gråter bara i regnet

Fyfan va det regande nu ikväll. Himlen typ bar öppnade sig?? Vi firade min brorsars konfirmation på fjäderholmarna(åt midag där) blev 3 rätters niiiiice :) Har haft ett sjukt kul konversation med Abbe på facebook,shit hade skittråkigt så han gjorde min kväll x) Just nu funderar jag på att sno lite godis från min brorsars godispåse :P den står brevid mig och han har gått och lagt sig så vf inte :D Helvete den va tom -.- Gästbloggningen bråkade imorse och ville inte ladda upp bilderna (datorn) så ni får kanske dem senare ikväll elr imorn,tjata inte för då kmr ingenting ba så nivet ;) Imorn åker ja ut te landet igen och e där en vecka sen åker hästarna tbk :( Nu ska jag sluta blogga detta inlägg för det går så sjukt segt hejdå
puss o kram på er ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad skrev ni? :)

2011-08-07 @ 23:47:48
Postat av: AgnesF

haha vf vill du veta det?

2011-08-08 @ 09:30:48
URL: http://agnesfallman.blogg.se/
Postat av: AgnesF

asso inget speciellt en vanlig chatt typ haha?

2011-08-12 @ 00:18:49
URL: http://agnesfallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0