A miracle of love ♥

Hihihi kul rubrik ;)  Nu har jag kommit hem från stallet. Hoppade idag :D Gick skitbra om jag ska va helt ärlig! Tränade på svängar och galoppombyten :) Mamma tog bilder men dem blev helt suddoga så det är inte så stor idé att jag lägger upp dem...Imorn fyller mamma år. Vi ska fira henne på kvällen så jag kmr typ inte kunna rida då :/ Men det blir  nog kul med kräftor o sånt lovely ♥ Men det blir nog bra med en vilodag för kimpas del :) Han blev ganska trött idag. Måste köpa kraft nån dag också och byta hage :) 
Ni får kanskeee bilder senare :)Men annars godnatt:*
puss o kran ♥

Kommentarer
Postat av: Maja

Tycker att du ska ladda upp bilderna ändå!!!!! ;)

2011-08-03 @ 00:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0