-Cuz what kind of girl would I be If I was to leave when you need me most

Agnes, Ibland har jag varit j*vligt dryg och rent ut sagt en riktig bitch mot dig.

Men om du då tror att jag inte gillar dig, vill inte vara din vän, vill inte vara med dig, skäms för dig blablabla..

så har du så inihelvete fel!

varför skulle jag skämmas om jag har världens bästavän bredvid mig.

jag är stolt att gå bredvid dig, att gå runt och garva hjäl mig med dig, att jag får krama om dig och trösta dig om någonting har hänt dig, att få slå ner dom som har gjort ett minsta litet skit mot dig, att få gå bredvid dig och vara din bästavän.

För du fattar nog inte hur mycket du betyder för mig.

En bibel skulle räcka för att förklara hur mycket jag älskar dig.

fast nu är det så att jag inte kommer sitta och skriva en bibel till dig på några 1000000 sidor

och ge till dig när jag suttit inne i hundra år och inte kan röra varken ashle eller ben så är det ju ganska svårt att göra dom där roliga sakerna man ska göra. fast vi kan ju alltid ta rullaton, tävla vem som kommer först ner från mount everest, slå skitungar med käppar, ha snöbollskrig på karlavägen (skulle inte förvåna mig) (?) och ha lika kul som vi har nu!

 

du är obeskrivligt underbar mitt särbarn!

 

ett jävla misstag om jag inte hade börjat på den där sumpiga ridskolan och träffat dig min underbara bästasstevän som jag kommer behålla som min tills en korv kommer och döda mig!

 

 

Älskar dig Agnes Fällman min bästavän, alltid vid din sida vad det än gäller.

 

/heddopeddo nr.1 ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0