asso jag orkar inteeeeeeeeeeeeeee

mina fucking favoritjeans gick sönder idag @@
jag har inga jävla pengar att köpa nya för
jag behöver nya kläder akut,har inga snygga längre. Den behöver uppdateras med andra ord ;(((
Jag ska försöka mig på att spara ihop till en body på 24 timmar.... Jag behöver en ny
jag har ingen fucking aning om vad jag ska ha på mig på lördag(the wave) den som tipsar mig om något bra får fan förtur elr nåt sånt i nästa tävling.(söndag)
jag har inga kläder till avslutningen
mina älskade skor som jag tänkte köpa kan man ju glömma eftersom jag ALDRIG hinner lyckas spara ihop till dom till julavslutningen.
Jag vill ha alla mina julklappar från kompisar och mamma o pappa o alla NU
Mina uggs har gått sönder FML
jag har fortfarande julklappar att köpa och jag har ingen jävla aning om hur jag ska försöka fixa det...
bara så ni vet alla som vill köpa en julklapp till mig :D det enda jag önskar mig är KLÄDER



f m l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0