Glöm inte att tävlingen avslutas iadg klockan 21.00!

Yesbox,har fått in sjukt många bra julrim men fortfarande kan DU slå dom ;) så var med och tävla! Spelar ingen roll vart du skriver kommentaren du ska:
1.skriva jag är med i kommentaren.
2.mailadress (bara jag kan se den)
3.Skriva ett julrim som innehåller ordet paket och minst två meningar!
4.Skriva om min tävling på fb eller på bloggen ett inlägg där det står "jag är med i agnesfallman.blogg.se tävling" och en länk där!

Yes hoppas dom som inte varit med än så länge vill vara med nu! :)

Kommentarer
Postat av: hedda

jag är med baaabe! <3 det är godis! choklad och tomteskum! ;) julrim:

Hoppas du inte har allergi,

emot ordet kalori.

När du detta paket får,

vet du aldrig hur det går.

vikten din - den kan ju öka,

bantning måste då du söka.

Men det är så härligt gott,

det som du just nu har fått.



hahahaahhaah älskar den ;))) <3

2011-12-14 @ 22:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0