Haha en sak ni inte visste om mig

Jag har trillat ner från en sittlift! Mihihi, Vi satt i VM6an i Åre haha xD
Jag sa precis innan till typ issa elr nåt : tänk om man skulle trilla ner här... Vad läskigt!!
Och dååå gjorde jag det :p vi hade tagit upp den där grejjen men de va typ 3 meter upp haha!! Gjorde inte ont elr nåt, har ju tendens att skratta när jag gör illa mig .... Typ som när jag gick omkull med cassie mirjam hahahahaha

Haha ni får en bild på en bit av mitt landställe förra vintern när det typ va 1 m snö :D
Vi har tre hus till där som inte syns för det här är bara baksidan,framsidan är finare. Eftersom vi bor på ett berg är det alltid ASVARMT där på sommaren och vi har jättenajs utsikt!

Japp haha nu fick ni veta lite om mitt landställe också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0