heeeeeejsaaaaaaan

Sov över hos hedda igår till idag,fet asum elr nä igentligen inte igår....Hedda kom på efter 2 timmars väntetid i den där jävla kön att hon glömt biljetten,så vi kom inte in LYCKAT -.- så in i helvete segt. Iaf sålde min biljett och tjäna lite asum money som jag igentligen behövde mer än festen men det skiter vi i ;) Aop vi stod där i typ 1000 timmar och försökte komma in och frös ihjäl. Hade fan på mig skinnjacka och converse FYFAN ASSO. ALDRIG det igen när det öser ner snö -.------ cpeye
Aop efter de va jag så jävla sur när vi åkte hem till heddo och så jävla sugen på pepparkakor med kristyr på att de va helt sjukt ;p Idag bakade jag somsagt med hedda och efter det drog jag hem till mig i 15 min och sen mötte mamma på stan för att fixa lite awesome kläder till alla julsaker. Fick med mig två tröjor hem och ska köpa ett par svarta jeans imorn,värt! Nu ska jag slå in julklappar och baka lussebullar ;)
Och vet ni,jag tycker det är bättre att ha en större tävling på julafton med ett bättre pris ist för två små så jag flyttar den tävlingen som skulle varit idag till nästa lördag den 24 :)
image description
srry för gammal bild ska ta nya ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0