Hey what's up guys?

*trololoolo hollistaaah replik*
Haha Hedda  sov ju somsagt hos mig igår till idag. Ni fick ju ett lite kasst inlägg inatt haha. Om ni undrar vf det blir väldigt mkt stavfel är att jag mobilbloggar och inte orkar ändra varje ord som blir felstavat ahaha! Idag så va jag med Sara och Erika :) Elr jag träffade dom runt 2 i gallerian för dom var redan där :P Gick runt i lite affärer,käkade lunch. Fick med mig lite saker hem höhö ,ska jag visa det senare?? Vill ha nån kommentar som när jag sist visade lite saker. Tänk liksom om jag lägger upp massa bilder på saker som ändå ingen vill se mihhihi? Aop åkte till fältan sen,hur länge sen som helst sen jag va där...? Iaf Åkte hem typ runt halv fem elr nåt och sen har jag bara chillat med min lillebrorsa! :) Imorgon ska jag vara med Liiiizzaaaa (haha drev Lisa) och typ äta sushi till lunch och sen ner på staaaan :D LOVAR att ta med systemen imorn så ni får lite pics,det låter nice va? ;)
haha ni får en ful bild på mig haha egooopics! :P
ända som ja hittade i arkivet som jag inte lagt upp ;)

Kommentarer
Postat av: Maja

Bilder vad du köpte och det låter super att du tar med kameran! :)<33

2011-12-29 @ 19:50:05
URL: http://teammasa.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Sv; Vilken grej från hollister menade du? :)

2011-12-29 @ 20:45:44
URL: http://nathalies.nu
Postat av: Hedda♥

Jaaa lägg ut bilderna!<33

2011-12-29 @ 20:56:53
URL: http://heaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0