I know, i know

Vet att hag inte har bloggat osv..

Idag har man typ chillat :p vaknade 11.15 och segade i sängen tills typ halv mihihi! Fixade typ frukost/lunch äggmacka classic ;) sen fixade jag mig, dushade osv. Mötte Hedda vid två typ och gick i affärer fick med mig en väska från Red Bird för 49 spenn så sjukt mkt rea!!! Åkte till söder för att kolla i nån filippa k butik. Åkte till stallet och hade hopptråning. Gick så jävla dålugt i början men sista sprången va super! Blir tävling nästa vecka , eftersom trettondagstävlingarna blev inställda så blev det något annat... Hoppar 80(LD) blir ju braao :) btw sa jag att Hedda sover här haha? Flummmmm de va fan mjölk o flinger över hela golvet förut efter några skrattatacker hah :D
Nu ska jag stänga ett fönster och det låter som om nån typ klättrar utanför hahahahaha ;D
Kul.

Puuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0