Julafton?

Shit,det är julafton imorgon...?!?!? Det va sommar nyss ju?!??! Men hur ska jag fira jul?

Jo ja firar väl som alla andra normala människor... Typ vaknar upp hos pappa,vi öppnar julklappar och sådär på morgonen. Sen kommer min farmor och min farbror och käkar jullunch som det alltid har varit! Sen vid halv 4 elr nåt åker jag med min mamma och mina bruursor till min mormor och morfar! Där är vi typ större delen av kvällen,öppnar julklappar,äter julmat osv.. Sen åker vi hem till mamma och firar lite där,bara henne. På Juldagen vaknar vi upp hos mamma :) och sen så åker vi till min mormor och morfar igen för då kommer mammas släkt osv! På annandag jul så åker vi ut till min andra farbrors landställe och firar med pappas släkt haha!
 snacka om FULLT UPP! ;)
Yes fullspäckat schema ;) Men mkt julklappar blire :D :D :D happy face haha,älskar att både ge och få julklappar!! ;)
 

På nyår så ska vi till **** ******* (stavning?) ägda som fan är ni,och där ska vi på nån fest elr va man ska säga :) Fast vene om jag får säga vem det är... H*n kanske inte vill det ... :P Aop sover över där och sen åker vi väl hem elr nåt mihihi! Ska ha på mig ett par svarta jeans,svart blus med nån rosett på och dom där skorna jag vill ha( om jag köer dom) Och min fina clutch jag fick av Heddosarna idag :D Vill ni att jag ska visa vad jag fick av några kompisar? :)



Kommentarer
Postat av: Alina

jaaaaa gör de

2011-12-23 @ 19:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0