Lucia!

Var det någon som firade det? Vi skulle ha som alla andra underbara år i skolan ha luciatåg... ganska vanligt liksom haha ;) Men bara kören hade de och ja är inte med där XD luciatåget sög iaf nej förlåt jag skojja de va jättebra ;D Ah och sen va de slafsig gröt till lunch med en torr halv lussebulle och en liten trasig pepparkaka till lunch MUMS. Himla lyxigt sörni ;) hahaha iaf har väl inte firat något speciellt den här dagen,jo jag åt en lussebulle tidigare ikväll och har spelat julmusik och inte skrivigt ut en artikel till so:n DET KALLAR JAG ATT FIRA ;D
mahahah imorn blir det hoppträning på min finfina poniiiiiii xP okej ja jag är gaaanska flummig men de har ja varit hela dan :P Pappa har köpt en ENORM julgran som vi ska försöka få plats med,just nu täcker den större delen av vardagsrumme hahahah ;) Är iaf feeet taggad till jul. Undra vad man ska ha på sig mihihi ;) jajja sluta nojja nu för nu ska jag sova hejdååååååååå ;)

tack heddopeddo för att du gjorde exremt underbara,och så förfärligt fina mästerverk,nej drev dom va fina tack ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0