Nu kör vi ADVENTSTÄVLING HÄR PÅ AGNESFALLMAN. BLOGG.SE

För att få vara med och tävla måste du:

-skriva mailadress så jag kan kontakta dig om du vinner

-skriva om min tävling i din blogg elr på fb.
-skriva en motivering på två meningar och vad du tror det är i det hemliga paketet ;)

Vinnaren belönas med en länk och självklart det lilla paketet.

Superbra present för dig som kanske inte vill lägga pengar på att köpa en julklapp, perfekt till flickvännen eller till kompisen , om du vill ha större chans att vinna så kan du följa mig på bloglovin! Tar dom som följer mig där i första hand som vinnare.

Tävlingen avslutas på onsdag klockan 20.00!

VAR MED OCH TÄVLA OM EN PERFEKT JULKLAPP!


Kommentarer
Postat av: simone

JAG TROR ATT DE E EN GRIS....

2011-12-04 @ 19:02:53
Postat av: hedda mooosttooast

Jag tror att det är en TRRRROOOSSA! Jag vill vinna för att jag har julklappspaniiik och inte köpt något till någon ännu. Min familj o vänner betyder allt för mig så därför vill jag ge de det bästa!

2011-12-05 @ 16:38:58
Postat av: Miranda <3

JAG ÄR MED! SKRIVER PÅ BLOGGEN SNART ;)

1. Jag tror de e hmm... Smink?

2. För att jag är värd det xD, är pank så jag kan lixom inte köpa julklappar.

FÖLJER PÅ BLOGLOVIN <3 kram på dej!

2011-12-05 @ 20:50:11
URL: http://mirandahagborg.blogg.se/
Postat av: Hedda

[email protected]

Jag tror att det är ett pannband från kingland xD

Nee men jag tror att det är nåt riktigt fint :) En mössa kanske ;)

2011-12-05 @ 20:58:31
URL: http://heaq.blogg.se/
Postat av: Frida

Min E-mail är [email protected]

Och jag tror att det är en..ett...

Smycke

2011-12-06 @ 18:20:53
URL: http://bildertilldig.blogg.se/
Postat av: alexandra

jag tror det e en parfum

2011-12-06 @ 19:24:40
URL: http://avrm.blogg.se/
Postat av: hedda

jag tror att det är skönhets grejer! parfym ;) <3 hheeh jupp! "jag vill ge en sak till en vän jag inte kommer ha råd att ge nåt till! HON ÄR VÄRLD DET!"

2011-12-06 @ 19:30:51
Postat av: Ella

hej agnessssss

jag tror det är balsam,lotion,schampo,bodylotion eller liknande............

motivering

jag vill vinna för att jag tycker du är väldigt snäll och du e så knasig! jag skulle jätte gärna vilja ha paketet så jag kan ge deet till någon som jag har paketbrist på för det har jag just nu..



puss och kram



om de inte var en tillräckligt bra motivering så kommer här lite mer:

du gillar vetemjöl

du gillar hästar

du gillar mig

du gillar din dator mm

jag gillar dig

jag gillar dig och dig och dog



puuuuuuussssssssssssss

2011-12-07 @ 19:19:23
Postat av: Tindra!

Jag tror att det är badsalt och dusch-gel



Motivering:

Jag tycker jag kan ta och få det här paketet för att jag kan behöva det, och för att jag inte har någon j*vla aning om vad jag ska köpa till någon tjejkompis eller mamma! Jag tycker också att jag kan få vinna för att jag VILL VINNA så mycket så det finns inte, jag förtjänar det alltså mest av alla! ;D



//Tindra

2011-12-07 @ 19:22:46
URL: http://tindrabrennicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0