Today 2011-12-27

Inte långt till nyår nu! Men det hade jag inte riktigt tänkt att skriva om dåååå ;)

Mötte mamma vid typ 11 i gallerian. Bytte mjukisbyxorna till ett par andra som jag visade förut. Konstigt nog var det INGEN kö idag?? Vissa e ba så konstiga,allt fanns ju fortfarande kvar på rean? Alla storlekar liksom?!?! Ajja inte mitt problem haha. Va där en liten stund med mamma och sen käkade vi lunch. INtresting haha veeeet!

Åkte hem chillade galet en stund. Åkte t mamma för jag hade glömt en sak + att ja va asrastlös och typ ingen e hemma? Iaf åkte dit o de va lite mys! Fotade lite på vägen dit också! Imorgon blir det antingen heldag i stallet elr typ va med hedda.. ja vene faktiskt! Har fått lite pengar nu så nu kan jag spendera dom på lite ruliga grejjer...kan någon gissa hahaha? nej drev men ska ha hoppträning som alla andra dagar för botti kl 5. Skritta ut innan o så. AWESOOOME elr a hah :)

Ikväll har jag roat mig med allt möjligt!
-Kollat på när fjortisar sminkar sig
-Checkat dunderhumor ^^
-kollat in pricip alla bloggar som jag känner till,elr jo alla förutom teamsl
-Variit riktigt jävla uttråkad



haha KUUUL ;) nej men ska berätta dagens fail sen också haha ;)
PUss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0