ignorera rubriken...

Idag har man badat,solat,sett hp premiären och kommit hemm till stan ;) Men jag åker till landet imorn övernattar bara här! Tur de för jag hatar huset vi hyrde -.- Igår promenerade ja ut i skogen me kimpan o paris! Tyckte det var kul och såklart ska Paris springa iväg när man hämtar hnm i hagen -.- Ska ta första ridturen imorgon. Kimpa har varit lite stel i bakdelen så han har fått ta det lite lugnt. En tjej kom och tittade på hnm hon kände hans förförra ägare och han skulle absolut inte komma till ridskola vilket han gjorde efter nästa ägarbyte-.- A iaf hon trodde han typ hade halkat i hagen eller va överansträngd pga svagt kors! Tror på det att han halkade! Btw hade tänkt köpa nytt regntäcke därför att......varje gång det regnar här ska det alltid tydligen spöööregna heela dagarna -.- Men tänker alltid "om jag köper ett nu kanske pengarna bara blir bortkastade och jag aldrig får användning av det,MEN det regnar alltid lika mkt varje år!!"Så man kanske ska slå till och köpa ett regntäcke på rean. Får se om det blir ngn häst i vinter isf kan man ju köpa ett billigt vintertäcke på rean...?? ;) haha drev. Nu ska jag sluta babbla på om masssa skit hejdaa ♥
hästar 059hästar 045
  ↑Paris var ju helt underbart söt på denna bilden(kimpa me;))
såg att dem fått nya bilder på hemsidan!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0