sommarreor + Ernst

Hejsan! Idag innan vi åkte ut på landet igen så gick vi lite på reorna. Asnice ju! Köpte nya rosa lurar till min ipod tuch :D för bara 62 jävla spenn!!! Kostade skitmkt innan. Btw onoff har ju gått i konkurs så de e 30%+ på hela affären najs va? A detdär med Ernst....Så jävla patetisk -.- Liten tomte som tror att alla älskar hnm. A ni hör ju själva hur det låter.... Varit och ridigt Kimpa idag Blev faktiskt en liten uteritt barbacka. Mys♥ Sen har ja typ chillat lite badat osv. Kom nyss på att det var jäätteeelängesen jag laddade upp bilder från kameran till datorn!Men det ska bli ändring på. Har bytt pp på fb oso;) ja o kimpa världensfinaste ponny på bildernA o min katt nessie:

btw har ryckt hans man också inte helt klar,ska fixa resten på lördag ;)

haha han ser ut som en kameeel. Jag lovar han har finare form än i skuggan ;))
&nya profilbilden nedan =)↓


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0