Den enda gången jag backar är när jag tar sats

Jahapp kom hem nyss från träningen. Gick bra och det ser ljust för oss på söndag :D Det som är lite mindre bra är att jag inte hinner fixa henne på lördag :/ lite synd,men det får gå ändå,åker ju hem på morgonen ;)  Ehm jaha vi hoppade bana och lite sånt idag :) Har glömt halva min väskas innehåll i skåpen och det suger faktiskt. Min familj (som låter som vanilj) alltså...min vanilj va inte hemma idag så jag fick fixa egen mat,riktigt påhittat idag.Nästan som man aldrig ätit de tidigare...pasta. Värsta kocken.  Nej men nu ska jag plugga som alla mina andra inlägg också handlar om,visst låter de kul med Antikens grekland och Odysséen...
Nej.
Hejdå puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0