förlåt

Ni får SKITdåliga inlägg med arkivbilder,går piss för bloggen just nu.Har inte hunnit blogga elr ork. Känns som om det behövs en break någon dag. Ba inte tänka på bloggen hela tiden. Imorn är jag tillbaka (idag) och hoppas på att kunna göra nåt bättre av bloggen än den e just nu... Kameraladdaren hittad+överföringsladden. Så imorn kommer bilder så fort jag hämtat väskan hos hedda. Ska klippa mig imorn också. Venne va ja hittar på men drar till Gustavsberg på kvällen... :)

Jag har inge mer o säga,dagens höjdpunkt va att jag tjäna 100 spenn...
Hejdå ha en bra dag alla människor som läsar den här bloggen




me andra ord halvt deepshit arry!

A G N E S   F Ä L L M A N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0