Fullt upp hela dagen!

Sorry har inte riktigt haft tid över till att blogga,pririoriterar andra saker före som skola,ridning osv! Nej fan va tråkigt inlägg.... Idag efter skolan drog jag hem till ariana :D vi droga dexstro (ofc) X) haha och flumma sönder,helt fucking seriös ;) Sen vid 4 drog ja till stallet och fixade min ponni :) Skrittade fram o allt sånt där ute sen hoppa vi bana med omhoppningssvängar! Inte ett endaste stopp :D gick super idag. Vi ska äga skiten ur alla på söndag.PUNKT. Nej geekar spotify just nu :) Btw jag kommer förmodligen tillhöra en apple tönt innan det här året är slut HA. xd. Nej men va ska jag säga nu då? MJÖLPÅSE


Nej simone det här är bara till dig : Asso jag ville inge illa o sånt där fattar precis,älskar dig kompis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0