hopplapolle!


ohhla amigos idag var dagen chill åkte och red vid 13 och kom hem 15.16?
när jag kom hem tog jag en stor fet fanta exotic en fetto gott och blandat "salt"
och bokstavligt talat jag spydde efter. låg och kolla spykids på 4an! :D feeet najs!
ajja imorn ska jag rida ruby förhoppningsvis, en söt liten c-ponny rätt bitchig men
777777777kt söt och rolig att rida! asså det känns som jag tar över den här bloggen..
menne det är ju bara medans agnes är borta så ni får nån hyfsat bra uppdatering??
men suger ändå på att blogga..


här e eelski!

/hedda

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fett söt häst!!!:D Kan du inte be nån filma? Jag kan föressten ladda upp connyfilmen på Fb om du vill!:)

2011-11-05 @ 11:09:42
URL: http://teammasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0