My day,this day

Igår:
Hedda mötte mig utanför min skola så vi gick ner på stan! Hittade lite julklappar som jag ska köpa till min kära moder + att jag köpte jeansen :D hittade en ny halsduk jag ska köpa och lite andra smågrejjer som man hitta men inte hade pengar till.... Ajja vi hade det lite trevlans och hedda ska hjälpa mig med en helt ny design ni aldrig sett tidigare! sjuukt gulligt av henne :D

Idag: Vi fick skippa musiken så vi slutade kvart i två :D happy face. Sen så drog jag hem för jag var tvungen och plugga o lite annat smått och gott .... Nej men sen åkte jag till stallet titta på heddas träning och blablbalba sen iaf hoppade vi lite småsaker och sånt gick fett bra :) Duktig ponny! :D  oj vad mkt smileysar det blev här då x) haha åkte hem och tittade på bron! Så jäkla braaa! Tror de va sista avsnittet idag :( Eva va så sjuuuukt snäll så jag fick en gratis globenbiljett på fredag av henne :D hedda och hedda fick typ också en feeettnajs!  Ska gå fredag eftermiddag kl 3 nån annan som ska dit? Iaf det bästa är att jag får skippa typ nästan hela eftermiddagen av min skola :D aweesooomeee. Och så ska jag gå söndag morgon med mamma :) Ponnyhoppning är det då(det roligaste ju) ;) Ska shoppa gaaaleeeet :D :D :D haha har sparat lite pengar och sådär :)) tror också en hel del julklappar kommer komma därifrån också haha.


Eftersom jag har godisförbud så ska jag få en annan kalender med smågrejjer i :D typ smink o sånna grejjer från åhlens,asso kalendern kommer därifrån happy face! Slutar runt 20 i 4 elr nåt imorn så de e väl rätt sent...Men jag skulle typ göra nåt med simone imorn (kanske) om det går för henne!

oj sjukt långt inlägg det här blev haha XD nej men skriver upp lite saker jag vill hitta på sthlm horse show i nästa inlägg!
image descriptionsåhär ser en sjuuukt tråkig no-lektion ut i min skola...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0