Nej men vet ni vad!

MIN blogg är inte till för att massa idioter ska skriva pinsamma kommentarer (för dom). HÄR skriver det JAG vill och faktiskt har inte ni ett skit igentligen med min blogg att göra! VEM har sagt att man får kommentera hur man vill? Inte är det jag iaf! Nästa som kommenterar en fullkomligt idiotisk kommentar blockar jag(IP-adresser)
Jag är så jävla trött på sånna kommentarer! Har svårt att ta åt mig sånt och det är jag stolt över!! Jag blir så jävla förbannad på små människor som tror att dom är nåt? Vem fan tror ni att ni e? Tror ni JAG över huvudtaget bryr mig? Tror ni inte jag kollar upp IP-adresserna? asso seriöst ,hade fan vart dum i huve om jag inte gjorde de? Visst jag kan säga va du o du bor,tex du som bor i farsta? kul va att jag lägger upp var du bor här? Nej inte riktigt va! Visst jag hade kunnat säga va du hette o så men det skiter jag i för jag är inte nån liten bitch som sitter och dödar tid med att kommentera massa fucking kommentarer som är helt ...idiotiska? Då har man fan inge liv haha att sitta och skriva kommentarer  och skriva anonym och tro att man inte kollar upp den XD
sjukt.
Tack och hej för mig!
Btw ni vet vilka ni är och det vet jag också! Men ni som inte skriver helt random kommentarer ...ta inte åt er,verkligen inte!
Får jag se era åsikter kanske om vad ni tycker om att blogga och få kommentarer? Självklart får man va anonym.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0