Okej gårdagen:

Stressade som fan på morgonen och ba JAG BÖRJAR ÅÅTTAAAAA för jag vakna fett sent hade 40 min på mig då! Aa och sen när jag kom till skolan så va ingen där ja ba WHAT?!?!? sen kom det fler och fler och det visade sig att vi börja KVART ÖVER 9????? :'( fyfan va segt att missa en sån skön sovmorron @ @
Aa efter skolan drog ja och mötte hedda, vi tagga till stallet och hoppade :) Hoppa bana på chablis♥
Men iaf sen när vi skulle hem sprang vi och blev skiträdda i skogen så hedda tappa sin MOBIL -.- Vi hade redan hoppat på bussen när hon märkte det så......de va bara att hoppa av... Vi gick tbk i typ i ett kolsvart mörker typ?! och hittade inte mobilen. Sen efter ett tag när vi letat och ringt efter den LIGGER DEN I ERIKAS FICKA@@@@@@@@@@@@@ fattar ni va seeeeegt? -.- Aa och sen åt vi pizza till middag, (händer inte ofta sörrö ;) ) Nej men de va min gårdag haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0