Starlistor!

Startar som 6:a i fjärde klassen (ld) Lite skönt att ha tid för sig,brukar ju varken kunna äta elr sånt på tävlingsdagar. Får fan tvinga i mig mat imorn haha :) Börjar bli lite nervös faktiskt men det känns som om jag har fått tbx mina tävlingsnerver,va ju rätt länge sen förutom förra gången jag tävlade... :) Men de e bra,var nerösare förra söndan..? Nu e de ju störra hela klubben (tre stall) som möter varandra? :O omg när jag sa de de så blev jag nervösare :S måste packa grejjer nu och sånt kanske tom får en bild x) Nej men ett tips är ju att kolla startlistorna. Det är sjuuuukt många i 70 klassen och även många i 60 (har jag för mig)

haha herreguuud vad länge sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0