2011-10-28

Min dag då da!
Först spv jag ut galet till halv 11 :D fyfan vad soft! Sen åt jag typ frukost vid 12 xd
Chillade hemma och segade galet tills klockan va 13.30 fixade mig och så! Sen drog jag till ett café och åt lunch med min mormor (hade inte träffat henne på jättelänge) kanske låter konstigt men mysigt va det! Efter det träffade man Hedda,Abbe & Kim. standard hahaha. Flummade på karlaplan och Hedda blev lite...glad. Sen gick kim,jag o hedda hem ill hedda och va där lite. Sen gick Kim ,och jag o Hedda drog och mötte hedda.Gjorde inte så mycket förutom att h&h gick runt med random masker?!?!?!?! haha gulligt
Hedda o ja hämta min bruuursa o sen så skulle hedda följa med häm täll mäj. men sen så blev de inte så! Nu så är man hemmaaa fett segt får inte sitta hemma imorn :|
puss hej
-Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0