Efterlängtade frågestunden (resten av frågorna)


Vad ska dina ********* heta??
Bella och smulan :)

Något som du VERKLIGEN ångrar?
28/5-2011

Vad betyder dina vänner för dig?
väldigt mkt,mår inte så bra att vara ensam ;)

Vilken dag ångrar du mest dethär året? Asså vad som hände den dagen och vrf...
28/5-2011 jag tänker inte berätta. Det finns faktiskt gränser om vad jag säger i bloggen även om jag är 100% ärlig,det är för privat. Inte ens alla mina vänner vet om det...

Vad betyder jag för dig. :P
mkt

Roligaste minnet vi har? (lisa)
för många haha,kanske prsiextra pojkvännen elr har så jävla mkt minnen hahah

är du en bög?
Aa får man inte va de elle? ;)

Vill du ha en ekorre av mig i present?
JAAAAAA

Är du kär i Ajnstajn?
Vafan tror du? han e ju min pojkvän pfft

Är du en kanalbulle eller en semla?
Kanelbulle daaaah

Vad använder du för smink?
mascara från typ colossal,och ett rogé från make up store och en ögonfransböjjare fr make up store! har ju massa andra saker men de e de jag använder typ ti vardags...

favvookläder?
min homerun tröja kanske? :S elr ja venne thihihi

Någon du saknar?
Julia <333333



Favoritlåt nu?
Snälla bli min ,satan i gatan aa maggios låtar ;) typ vart jag än mig världen vänder

Något du skämms över.
jag vet faktiskt inte,elr jo min mobil -.-

Ditt senaste sms :)
<3

rätt mkt frågor hahah ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0