nån wierd människa som äter rå lever...inte normal med andra ord...

aa det är det som jag tittar på tv just nu,asso nej igentligen inte. Men jag sitter med datorn i 'fatboyen' och tven va på soooo.... Ajja skitsamma. Har fett soft statestik just nu,men den kunde vart bättre. Något jag glömde berätta vara att när jag och hedda hoppa på 42 så gick jag först in i bussen av mig och hedda. Gick mot platserna längst bak. Sen när jag väntade medan en tant skulle flytta sin hund,märkte jag att det satt nån utklädd person där som rörde sig haha hade inte märkt det och hoppa till o blev skiträdd XD Haha  ja ba *herreeguuuuuuuud* o tanten garva xd a min bussresa det  ;) Börjar få ont i halsen!! INTE bra. Vill verkligen inte bli sjuk nu -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0