SVAR PÅ FRÅGESTUND DEL 1


Vem är snyggast 98:an??? (kille)
SV: Ehm jag vet inte riktig kanske han som slutar på x?

Kär i?
SV: Ja venne,han som slutar på x kanske ;P

Ihop med?
singeeel :(

Första kyssen; när, var?
Haha gud jättelänge sen,typ på skolagården i nollan ;)

Vilken kille betyder mest för dig just nu?
Asso ingen speciell faktiskt (x)

Hur många killar har du haft?
Höhö ja venne ;) typ 4-5 :p

Snyggaste 98 i Carlssons?(kille)
Åh ja venne faktiskt :P har typ ingen aning :s en kille med mellanbrunt hår kanske ;D


Första SERIÖSA kille?
Hihihihi har typ inte haft nån seriös :P men är grymt sugen på ett förhålland ;D

Kille nu?
nada ;)



Det va frågorna om killar haha ;) fler kmr i andra inlägg som detta :) Blev inget videoinlägg min  dator dampar sönder :( svarat så ärligt jag kan hihihi :D va mkt mer frågor som hadlade om exakt samma sak så jag tog en av dom frågorna ;)












Kommentarer
Postat av: nike

fin blogg Agnes!

2011-10-03 @ 18:58:54
URL: http://turina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0