Vart jag än mig vänder står jag här med tomma händer

Red Fredrik idag gick faktiskt rätt okey :) Gick ass i början men sen gick det bättre ju mer vi jobbade med omhoppningsvängar! Den 20 november är det KM :) 80 cm :P
Ajja har egentligen inte tid att blogga nu måste plugga. Btw vår lärare fick RIKSDAMP igår HAHAHAHAH  satt fan där o garva xd Aa  ska fixa lite ärenden imorn kanske träffa världens bästa människa som fyller år imorn GRATTIS I FÖRSKOTT HEDDA :D på lördag ska jag på brunch också!! softii :) Fredag franskaprov osså ;(
Ajja är grymt taggad för imorn ?????knas ja venne :s
Nu taggar ja te läxor -..- (gris?)
haha puss o kram har bestämt mig för att göra dagens outfit oftare? Justefan frågestunden måste jag också svara på ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag lovar du kommer vinna KM! :)

Och ja kommer komma sist* tagagaaa

2011-10-06 @ 09:08:00
URL: http://http:/saeh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0