Åh vet ni?

Idag har jag varit på stan med hedda :) Elr först va vi i nya lägenheten och så. Mitt rum e jättefint och vi ska bygga balkong där också :) Sen gick jag o min bruuuursooor till en park hah kul? O sen glömde jag min handväska där :| oouupsiii men sen kom jag på det o fick PANIK :O Men den låg kvar där phuu! Sen träffa jag hedda somsagt och gick till bikbok.Köpte ett par assnygga ljusa jeans där ifrån för bara 199:- liksom på Bik Bok brukar dom kosta 400-500... Men de va 100 kronors rabatt :D Jättesnygga+sköna iaf!! Sen drog vi till hötorget och vi gick in på american apparel. Hittade en såå fin body!! I marin asso den va axelbandslös! Sen så undrar jag om ngn vet vart man kan köpa blåa sammetsbodysar?så snyggt! Köpte iaf ett suuuperfint virkat linne för 130:- asbilligt ju!!!!! O den va såååå himla fin :D  Kommit på en jättesnygg outfit med jeansen och linnet :)

oj shit va jeansen såg mörka ut?? Dom e mkt ljusare i verkligheten ;)

det ser ganska stort ut men det sitter mkt snyggare på!
Puss o kram

-Agnes♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0