Från slutet och Nu början av dagen ;)

Imorse när ja vakna duscha ja o åt frukost,ovanligt elr va säger ni? ;) Men när ja skulle fixa mig så ba tjööt branndalarmet. En macka som min brorsa hade rostat blev failad. Men iaf då börja de tjuta o mamma ba ÖPPNA alla fönstreeen :o
Sen när hon skulle öppna fönstret i köket ba slog hon handen tyyp fast inte med meningen i fönstret så de ba PANG o gick sönder. Så hon fick typ ett asdjupt sår i handen :s
M a sen när jag kom te skolan ba flumma ja sönder me Simone x) hahahha fan va najs ;)
Imorn Måste jag gå på stan och hitta nya jeans,ny tröja och vattenfast macara :D

Ja såhär kan man också beskriva händelsen? ;)

Kommentarer
Postat av: Hedda <3:)

Oj va fin bild Agnes! xD

2011-09-02 @ 22:25:41
URL: http://ponnytjeeejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0