Ojsan vad dålig uppdatering de va här då!

Har faktiskt inte orkat uppdatera min vackra bortförklaring har ni där ;) Suttit och pluggat typ sen jag kom hem och sånt intressant :) Sen har vi bestämt en sak som jag e jätteglad över :D Men det får ni inte veta :P JUSTE jag skulle ju ladda upp bildjävlarna äh det får vänta lat som jag e ;) Red idag CHABLIS HAR BLIVIT HALT :( och måste vila i 2 veckor men det viktigaste är ju att hon mår bättre sen :) MEEn jag red iaf Bailey idag gick ju finfint tills dom sista galopperna i slutet :P hehe höll på att åka av 2 gnr -.- haha men det var lite intressant att rida hnm :) Erika har lite bilder från dagen som ni kanske får ta del av imorn kanske .Jag känner att jag lovar mkt men inget händer haha? elr har jag rätt ;) Nej nu ska jag sova (oj så tidigt för mig brukar somna senare :P )
såg anna-carins hund i stallet också han är ju så söööööt :) jag dör
ajja hejdå :)
Puss och kram på nalle phu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0