Te med skum o ääppääälpaaj

Idag var man med simone efter skolan typ ganska kort faktiskt,skulle gjort ngt med hedda men hon hade massa läxor så vi får ta det en annan dag :) Iaf vi gick och köpte äppelpaj????hahah wtf ja men de va asgott faktiskt x) Sen så hade jag inge mer å bäretta om det! Jag suger as på att  blogga nu och min statestik chillar galet känner jag -.- Hela min blogg måste frächas upp!! typ NU, när bilderna är uppladdade på datorn (när det nu blir) så kan jag börja :))) Textstilen ska bytas och en helt ny design ska få komma in! Ja, fråga mig inte hur jag ska kunna fixa allt det där men det löser sig väl ;)  Imorn har vi fett seg dag men ändå inte och jag venne vilken häst jag ska rida för chablis e ju halt stackarn :( Men det löser sig ju! :) Fastnar inte alls på bild idag usch :S Nu ska jag göra SO:n :D jättekul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0