Today

Idag vart man i skolan körde basket på idrotten...Galet kul faktiskt,just då tänkte jag att de ville jag testa på och kanske börja med men jag hinner inte i veckorna :/ håller mig lätt till ridningen ;) Efter skolan skulle jag,issa o ariana  gå till Hollister i gallerian...men sen så hade jag inga pengar :| haha men sen så träffa jag hedda elr juste därimellan va jag med Lovisa och Freia ;) satt i omklädningsrummen när det var mörkt i typ 40 min haha? sen så träffa jag hedda blblblaaa och gick till Hollister,Monki och guldfynd för att kolla ut/lägga undan presenter till Hedda :) Hon fyller år nästa vecka :D A o sen så vare jättehemska bilder där i gallerian typ en fotoutställning.
O nu e jag här :))
 Och vet ni en sak?    
elr nä det får vänta tills på söndag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0