Easter

Hihi nu har jag påsklov! Slutade för en halvtimma sen. :)
Iaf imorgon ska vi ha en middag med bara familjen eftersom vi ska vara med all mammas släkt resten av helgen/påsken. På Långfredagen på morgonen så åker vi ut på landet,rätt tidigt. Och därför kan jag inte vara med på maskeradhoppningen som är då,dessutom hittade vi inget bra att vara och jag ska tävla helgen efter... Men iaf då åker vi ut på landet och är med alla andra sociala människor! Lovar att ta med systemen och fota mycket. Firar påsk på lördagen (som dem flesta gör haha?) och åker hem rätt sent tror jag på söndagen! Yes så är min planering för helgen,ska försöka hålla uppdateringen uppe eftersom jag tar med mig datorn. Skolorna i innerstan har ju längre lov än vad te x. Lidingö har eftersom vi slutar på onsdagen (idag) och får 1.5 vecka,och dem får bara en vecka och en dag (känner ni skadeglädjen ;) ?)
Puss och kram,ha en bra början på påsklovet!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0