Hehehe I'm a badass!

Jag har inte bloggat på ett dygn... badass jag är asso! Nej men man får ju typ lite blogglust då ;)
Imorgon klockan kvart i två börjar mitt påsklov,hell yeah! Har haft två läxor den här veckan c h i l l . s e
Iaf måste förbi fältan efter skolan för jag ska hämta lite grejs osv... Ni får se vad det är när jag kommer hem sen,kommer nog behöva åka hem imellan ridningen också för jag skulle igentligen behöva lämpa av lite hästgrejjer i stallet som ligger hemma...
Reality:
Idag var jag hos världens bästa ompalompa! Simonee mitt fina mongobarn! Chillade hemma hos henne och (hon) hade sönder deras nya kylskåp...great! Aa och sen var jag tvungen att gå och köpa ett dörrhandtag (no comments) och var hemma vid halv sju för att min mamma hade beslutsångest vilket hon skulle välja........
Lol nu sitter jag och har skitigt i dessa ynka läxor som jag har och har tittat på big brother hela kvällen och bara njutigt! Imrogon sover Ariana över och då slutar mitt godisförbud :D Ariana kommer även på min hoppträning och fotar så ni lär få massa ridbilder när jag kommer hem! Måste även hinna hämta ut massa paket. Skitsamma vi tar det som det kommer...
Arianaaa!! http://arzos.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0