Så se på mig, åhå en hamn i stormen

Lalala Sommar med göran,ni vet den där låten. Haha har den på hjärnan så den fick vara som rubrik denna fantasilösa dag. Snart ska jag börja dra mig mot Hedda,eller ja kanske fixa ett bibliotekskort som vi ska ha fixat tills nästa,you never know hahah. Sen igentligen skulle jag behöva lämna in min ridstövel som dragkjedjan på ha fuckat sönder totalt. Snacka om att man vill ha nya ridstövlar,men det är fett onödigt just nu och jag har inte riktigt den ekonomin för att slänga iväg pengar på ett par nya ridstövlar. Nej det får vänta,vi kan ju börja med att kolla om dem går att laga xD
Nu ska jag träffa Hedda, för det känns inte jättesuktande att åka till stallet att hämta stövlar ELLER skaffa bibliotekskort höhö... Ni får bilder på vad jag köpte ikväll hehe...

HEJDÅ fan vad dåligt inlägg -.-

Min nya fina tröja som är från forever 21 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0