Vårpepp!

Herregud vad varmt och skönt det var igår (och minst lika bra idag)!Hade bara en kofta+ min pälsväst och det var på tok för varmt så jag tog av mig västen sen! En pälsväst (whatever om den är äkta eller inte,båda är snyggt) så kan det lätt pigga upp en rätt tråkig outfit så blir outfiten lite mer speciell. Dessutom så är det skönt att ha när jacka är för varmt och bara kofta för kallt! Stor hiss! :D
Vet inte riktigt vad som ska hittas på idag,men det blir nog stallet  kanske eller möjligtvis Hedda om hon kan. Känner att jag har behövt en rejäl sovmorgon,så det tog jag! . Inte direkt en bra kombination att lägga sig sent på vardagar och gå upp tidigt som satan... Haha eller vad tycker ni?
Igår var jag med Ariana efter skolan,gick hem till henne och bara va typ. Skön eftermiddag,sen skulle vi typ baka eller nåt men det resulterade med en macka med ägg,örtsalt och oboy med alldeles för mycket pulver ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0