Hej blåååggglesare!

som fortfarande finns kvare efter denna usla update haha!
 
 

Jag ursäktar mig inte för den heller för det var så fryuktansvärt skönt haha. Jag har hunnit vara i både Danmark i skåne och återigen i skåne under tiden. Intresserade av att se lite inhandlade grejjer under tidens gång? :)
Jag har äntligen fått lite bloggmotivation och ska försöka hålla uppdateringen uppe den närmsta veckan.
 
Faktiskt har jag börjat längta till den mysiga hösten lite självklart emot min egen vilja... Men erkänn att ni är suktade att ge er ut på stan och kolla höstkollektionerna i affärerna,mysiga koftor osv. Jag saknar igentligen inte skolan alls men är ändå på något sätt lite (läs:fäääättt) taggad på att få komma in i vardagen med lite rutiner och inte gå runt och vara rastlös. Haha herre vad jag kommer hata mig själv för det här inlägget i vinter x)
Nej nu i 8:an ska jag ta tag i mig själv och sluta lalla runt,jag ska nå mitt mål,whatever om jag behöver sitta inne på helger,jag ska. 
 
Imorgon är det fullt upp,en ouppackad väska väntar för att slängas ut i ett oplanerat kaoz,katter ska hämtas och hela tjotafräset. lol .
 
Nu får jag nog ta och avsluta det här inlägget lite diskret för jag hatar långa inlägg som är helt meningslösa ↑.
 
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0