For a smile they can share the night

Vad har hänt i Sverige senaste tiden? Helt sjukt att det komma komma en massa snö på två dagar.  Sen nu inatt... En halvmeter snö och allt är ett enda snökaos. Tummen upp till riktig vinter! Bortsett från snökaos så har jag gått och blivit sjuk. Sen var det ju riktigt smart att gå runt på stan och sälja granar när man inte har mössa eller vantar,dessutom var jag redan förkyld. Just nu sitter jag med två täcken i soffan,nyhetmorgon och en skål frosties,♥. Juste,jag tröttnade totalt på kalendern jag tänkte göra såå jag skippar den!

Kommentarer
Postat av: Tindra Brennicke- Ponieriders.blogg.se

Sv: Jag vet inte riktigt vad det heter eller vilken som det har tyvärr..
Men det är ett långt objektiv från canon som är grått och svart typ. Haha ;) Har ingen koll på det.

Svar: haha okej tack ändå! :)
Agnes Fällman

2012-12-05 @ 17:12:00
URL: http://ponieriders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0