lål sa pål

Något som intresserar mig är hur nära kompisar bara kan domna bort helt plötsligt av ynka en anledning. Snacka skit bakom ryggen,asso vad tjänar man på det? Knappast mer kompisar eftersom dom snart upptäcker dina falska spel. Jag tycker det är så äckligt och genomskinligt så att det inte ens går att beskriva. Och fast jag hatar sånna här inlägg så var jag faktiskt tvungen att skriva det,för jag har inte den här bloggen för någon annans skull än min.Vilket vissa personer verkar tycka,spelar du ett spel spelar jag tillbaka gånger tusen.pathetic.
Men guuud glömde,skulle också vilja tillägga att varsågod att leta lite fel när du ändå är igång,det är ju din vardag  :)
 
with love, agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0